perjantai 18. joulukuuta 2009

Perjantaita vaan

Kyllä täällä joka viikonloppu olen käynyt, mutta niin hätäisesti, etten ole ehtinyt kirjoittelemaan. Nyt kävin jo ihailemassa tekemiänne kortteja ja muita töitänne, ja niiden lumoissa tässä nyt ollaan.

Joulukortit tuli tehtyä ja lähetettyä, mutta kuvaa niistä en muistoksi saanut, kun ei tällä hetkellä ole kameraa käytössä. Olivat kyllä kaikki ihan tavallisia 3D-kortteja, joita olin koristanut paperi/virkatuin kukkasin.
Rehellisyyden nimissä pitää kyllä myöntää, että 10 ostokorttiakin meiltä lähti tänä jouluna :( Ja tyttöjen kortit myös oli ihan ostokortteja. Nolottaa, mutta en vain jaksanut, enkä viitsinyt tehdä niitä enää yhtään enempää. 20 korttia kaikkiaan kiikutin posteljoonin kannettavaksi ja muutamia tein ja annoin ihan käteen suoraan, joten kolmannes edellisvuosien korttimäärästä vain lähti tänä vuonna matkaan.

Voi, kun minua harmittaa. En pääse kirjautumaan Ihan Itseen, kun aikoinaan olen sinne kirjautunut vanhalla sp:llani, joka ei enää ole voimassa, enkä muistaisi siihen edes salasanaa. Nyt en sitten pääse kirjoittamaan sinne, ellen sitten kirjottaudu sinne sitten ihan uutena jäsenenä. Ei vain viitsisi, kun tuo nicki on mulla ollut iät ja ajat, etten osaa edes muuta ajatella. Harmin harmi!!

Minä muuten hoksasin, mikai korttien teko ei enää jaksa innostaa. 1. tilan puute 2. muiden kortit on niin monimutkaisia ja hienoja, etten näillä välineillä kykene vastaaviin ja 3. turha niitä on sadoittain tehdä nurkkiin lojumaan, kun en saanut niitä vietyä myyntiin. Että silleen...

Mutta nyt lähden ihaisemaan aikaansaannoksianne. Ai ja syödäkin varmaan pitäisi... Palaillaan!

Ei kommentteja: